Gemenskap, stolthet, passion

Vilka får lyfta Lennart Johanssons pokal 2012?

Lämna en kommentar

Jag tippar de inblandade lagens kommande matcher och räknar sedan ut en sluttabell. För din egen skull, lyssna inte på vad min magkänsla säger. Den reste nämligen bort för ett par veckor sedan och min plånbok går numera på bettingdiet.

BK Häcken +31 53p
Resterande matcher:
Kalmar (H) 1
AIK (H) X
Sundsvall (B) 2
Slutpoäng enligt mina tips: 60p

Malmö FF +16 52p
Resterande matcher:
Djurgården (H) 1
Örebro (H) 1
AIK (B) 1
Slutpoäng enligt mina tips: 58p

IF Elfsborg + 16 52p
Resterande matcher:
Gefle (H) 1
Mjällby (B) X
Åtvidaberg (H) 1
Slutpoäng enligt mina tips: 59p

AIK +12 50p
Resterande matcher:
Syrianska (H) 1
Häcken (B) X
Malmö (H) 1
Slutpoäng enligt mina tips: 57p

Enligt mina tips kommer BK Häcken att vinna Allsvenskan 2012 på 60 pinnar. IF Elfsborg kommer att sluta på en andraplats följt av Malmö FF och AIK. Har magkänslan återvänt? Återstår att se. Om inte, snälla kom tillbaka. Jag och min ekonomi behöver dig, fattar du inte det?!

Hur tror du att det kommer sluta? Dela gärna med dig av dina tips!

Kommentera

