Gemenskap, stolthet, passion

Egoistiska presenttips till far din

Lämna en kommentar

Jag tänkte ge dig ett par snabba tips på vad du kan ge en fotbollsintresserad farsa en dag som denna.

  1. En stryktipskupong. Fyll i och förberedd pappa på en spännande lördagseftermiddag nästkommande helg. Skulle ni lyckas vinna kanske du får ta del av kakan? En god tanke med inslag av egenintresse, varför inte?!
  2. Halsduk, matchtröja eller annan accessoar. Din pappa har förmodligen även han ett favoritlag? Om inte så är detta en perfekt möjlighet för dig att underlätta hans val/ få honom att sympatisera med den klubb som ligger dig själv närmst hjärtat. Två flugor i en smäll helt enkelt!
  3. En bok/tidning om fotboll. Enkelt och lätt. Det är tanken som räknas, visst? Du behöver ju inte berätta för din gamle far att du delvis köpte den för att du själv ”gärna lånar den efter att han läst klart”.

 

Det var mina tips till dig. Jag märker att jag har en tendens att tänka på mig själv lite väl mycket. Jaja, är man fotbollsintresserad så är man!

Kommentera

