Gemenskap, stolthet, passion

Kära läsare,

Lämna en kommentar

Som ni säkert har märkt publicerades inget inlägg under veckan som gick. Detta beror på att jag för närvarande går och bär på ett ton uppdrag med snäv deadline och därför inte har lika mycket tid över. Även denna vecka är otroligt intensiv, och jag vågar därför inte garantera någon publicering.

Jag stänger dock inga dörrar, och hoppas innerligt att jag kan frigöra tillräckligt med tid för att knorra in ett inlägg. Om inget annat är jag med all säkerhet tillbaka nästa vecka. Hoppas att ni är med mig då.

Trevlig vecka!

Kommentera

