Gemenskap, stolthet, passion

Kära läsare,

1 kommentar

I förra veckan berättade jag att min pressade arbetssituation gjort det svårt för mig att uppdatera bloggen på regelbunden basis. Jag lovade att vara tillbaka denna vecka, men då jag ålagts fler uppdrag blir jag dessvärre tvungen att bryta det löftet. Hoppas att ni har överseende med detta. Det vore dumt av mig att avlägga fler löften angående när jag eventuellt är back on track, och jag väljer därför att låta tiden utvisa hur det blir.

Hoppas att ni är med mig när inläggen åter börjar trilla in.

Vi hörs!

One thought on “Kära läsare,

  1. Vi är med dig!Hoppas du får mer tid till bloggen framöver!

Kommentera

